12. december 2011

3. Advent! - Julefrokost ( Lidt forsinket )

VI ER DER NÆSTEN

Glædelig ( forsinket ) 3. Advent!!

~ Så i Lørdags var jeg til julefrokost med familien, jep. Vi stod for sild... ad, ja... Men jeg har ALDRIG smagt bedre sild! Det bedste var nu pakkeleg, undskyld mig men det var klart det sjoveste. Jeg kom igennem aftenen fordi jeg havde min mobil ved min side... og i mobilen havde jeg Shin, Wolter og Sora  ♥






 Wupwup og så så man lige mig der vandt Bogø chokolade ~



Og efter Julefrokosten vågnede jeg sent Søndag morgen, klar til adventsgaver - fra 'Nisserne' ( Altså min mor og far ) 'The max Volume Flash Mascara + Soft Kohl Kajal Eye Liner Pencil' Fra Rimmel London! Og fra min farmor en vildt lækker Body butter fra Body shop 'Passion Fruiy Body Butter' & en kinda ubruglig lipgloss fra Body shop... da jeg ikke bruger lipgloss 'Stop violence in the home' - Men lækkert! ♥

Hygge herfra x Em.

Og så skrev en af mine venner som har lånt nogle bøger af mig lige; .....Der faldt 100 kr. ud af bogen!" Fail.... OTL 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar