4. december 2011

2. Advent! - dovneste weekend ever ♥

SÅ VI HALVVEJS
- stresser kun lidt, ehe







JEPS, så er de første pebbernødder blevet spist, mums! Åh, de gør mig helt vildt glad! ~

Åh tror ikke jeg har dovnet så meget, som jeg gjorde i denne weekend længe! En af mine venner kom på besøg, og jeg skulle hente ham i middelfart... han kom med tog, og toget var like ti minutter forsinket, jeg var virkelig bange for at han havde taget det forkerte tog, da hans mobil ikke havde mere strøm... ( Har taget det forkerte tog to gange, derfor ... jeg hader toge ). Da toget endelig kom kunne jeg STADIG ikke se ham, og var like.. ,,hvor er du, hvor er du?!", og buh, så gik han ind foran mig og sagde kækt; Du ligner en der leder efter nogle? pfffff, store idiot, jeg elsker dig
- Vi brugte meget tid på at ligge og se Disneyfilm ( ftw ) og snakke, og om natten vågnede jeg like fem gange mindst... Men sov alligevel skide godt og roligt... Savner dig allerede din bums!

- Actually, så er jeg også lidt ked af det... Savner ham, fordi han er så damh afslappende at være omkring, wonderbøv altså.


Mig som 'Elizabeth middelford - kimono version', tjek evt. tidligere opslag om cosplay/anime!~

Nåh ja, en af mine veninder fik endelig sendt nogle billeder fra den sidste gang vi var sammen... havde lagt nogle af hende ud... men er ikke sikker på hun blir så max glad for det så x'D Jeg savner hende meget... hun er nemlige lige pt. på efterskole, og vi ses ikke så meget. Sidste gang vi sås var vi vist i Zoo, fik malede batman i ansigtet og alle mulige sindsyge ting

xo Det jeg ønsker mig allermest til jul, er at alle mennesker der elsker mig, gad at sige det til mig... ( how hard can it be, thee simpel words, that's all i want. )

Hygge herfra x Em.


1 kommentar: