12. november 2011

Cosplay - ( Min indre nørd )

COSPLAY ~
awesomness kender ingen grænser.



 Billederne tilhøre ikke mig - Skriv en kommentar hvis du er utilfreds ( oprindeligt taget fra Shibasaki Kazagumo's blog. )

Disse billeder er af folk "klædt ud som" ( Også kendt som ordet Cosplay ) en karakter fra en Anime/Manga ( Tegnefilm/Tegneserie ) ved navn "Kuroshitsuji" ( Black Butler ). Mange syntes at cosplaye er ret så nørdet, da de finder fodbold, håndbold osv. den mest naturlige interesse, og ja - fodbold er da den interasse der er mest udbredt. Men altså, nørdet... det er det vel endelig også på en eller anden vis... men er alle ikke nørdede på hver sin facon?

Ligesom jeg bruger en masse penge på Manga ( Japanske tegneserier ) og Cosplays - ( Ikl. wig ((Paryk)) ) bruger fodboldspillere massere penge på de helt perfekte fodbold sko, store fodbold kampe osv. osv. Er det ikke lige så nørdet? Nej... Men det er kun fordi fodbold er så udbredt og naturligt, og Cosplay er som fra en hel anden verden - spøjst.  

Billed tager af Swagger of a crippel <3.

Billedet ovenover her er faktisk mig. Jeg bager paryk og en Pandaheldragt ( Har intet fuldt billed af dragten... desværre! ). Parykken er oprindeligt en Elizabeth Middelford paryk, uden krøller, da krøllerne der høre med kan klipses af og på - ( Købt på FM-Anime.com - inklusiv billed. ). Elizabeth er også fra serien "Kuroshitsuji" ( Nævnt ovenover ). På billedet cosplayer jeg endelig ikke nogen bestemt, lidt random - ehe. Men stadig er det hyggeligt at fjolle rundt med sine venner, og personligt føler jeg mig bedre til rette i et cosplay end til hverdag.

Hygge herfra x Em.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar