17. november 2011

Musical - Så var der sgu forpremiere!

W U P W U P

WuupWuup, billeder følger senere regner jeg med - men nu skal i bare høre!
- Så idag havde vi sgu forpremiere, for to efterskoler og skrillinge klubben... troede vi, men så viste det sig at der var gået kuk i noget med efterskolernes kørsel, så de kom slet ikke.. suk! Men vi havde stadig lidt puplikum, 30-50 stk. og jeg var faktisk ikke nervøs da jeg gik på, men imens jeg var igang med min første replik begyndte mit hjerte bare at slå vildt højt! Og det blev bare sjovere og sjovere, og bag ved scenen var alle bare glade og sang med på sangene! Da vi var færdige havde jeg den dejligste fornemmelse i maven ~~

- Var lige nød til at komme ud med det!
- Forresten så er jeg lige nød til at skrive at jeg holder ufattelig meget af at skrive med Wolter, Izzy & Shin lige pt. <3

Hygge herfra x Em.

1 kommentar: