23. november 2011

Første julegaveindkøb! - Allerede en fail....

Jeg så julemanden kysse mor
i går aftes i den mørke gang
Jeg var selv lagt i seng
som en artig lille dreng
men døren stod på klem
og ud af dynerne jeg sprang:
Så, så jeg julemanden kysse mor!
Hun blev ikke vred, nej ikke spor,
men ih, hvor far dog havde leet
hvis han havde stået og set
julemanden sådan kysse mor!


OBS - billedet er ikke taget af mig, oprindelig fundet her ~

Ja, nu er november jo snart slut - og så bliver det ( endelig ) december!!! Igår, Tirsdag d. 23 nov. tog jeg toget til Odense lige efter skole, ind til min Farmor - for at købe nogle af de første Julegaver! Fik købt til følgende; Signe, Michelle, Felix, Emma, Shin (½), Mads, min bedstemor og min far ~ puh, har helt ondt i pengepungen...



Butterfly-dims, købt i H&M, godt en 50'er tror jeg ~

Dog alligevel, fejlkøbte jeg en gave... Jeg havde købt overstående "Hårbånd" til en veninde... Ekspedientten havde sagdt at JAJAJA DA, det er et hårbånd! Men - nej, det er nærmere en... butterfly? Men den er da meget pæn, så nu beholder jeg den altså for mig selv, ja jeg gør!

- Hvad syntes i om den? Jeg syntes den er fin, til en enkel hvid skjorte måske?

Hygge herfra x Em.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar