28. november 2011

1. Advent! - December nærmer sig.

GLÆDELIG 1. ADVENT
(lidt forsinket, men stadig!)

Igår var det jo den første søndag i advent! Jeg vågnede op til en Tom's Julekalender & en skrabekalender fra 'nisserne' (Min mor & far ) Og en Naruto-bog fra min farmor <3. Ja tak!


- Om aften så min familie og jeg det sidste afsnit af 'Borgen' sammen. Det bedste ved borgen er at man kan leve sig bare en lille bitte smule ind i politikernes liv, både på borgen og i familielivet ~ Til sidst, ligefør Birgitte beslutter at holde valg, havde vi allerede gættet det, eller... Min mor og jeg havde, min far og søster troede ikke på hun gjorde det - Men jeg fik ret!

  
- Bagefter besluttede vi os for at se 'Julefrokosten'... og er du sindsyg den var plat, mærkelig, fyldt med sort humør og super sjov! Men hvordan har de fået samlet mange gode skuespillere... i sådan en dårlig film?! Det må man nok spørge om, men uden de gode skuespillere havde den nok ikke været andet end plat.




Så tændte vi advents kransen, alle lys... Tænder andre familier ikke et lys 1. Advent, to lys 2. Advent osvosv.? I don't know... Men stadigvæk ~ Jeg gik i seng med en rar fornemmelse af at nu var det snart December!

Apropo snart December... Jeg glæder mig vildt meget til første weekend i December! Skal se en ven jeg virkelig savner, selvom.... det ikke er så frygtelig lang tid siden vi sås sidst, men alligevel <3.

Hygge herfra x Em.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar