21. november 2011

Musical - Nu det slut! ( Savner folk )

J A M E N  H E J

- med jer. Vi spillede de sidste forstillinger her i weekenden! Virkelig, virkelig fedt puplikum Fredag, jeg elskede det - der er nærmest ikke noget bedre! Første forstilling i lørdags var vores publikum virkelig lamt, jeg mener... virkelig.. de klappede nærmest ikke, og de grinede kun... jeg tror faktisk ikke jeg hørte dem grine?! De grinede lige EFTER jeg havde lavet det jeg skulle lave som skulle være sjovt ~ pfff...
Jeg var virkelig nervøs til den sidste forstilling! Det var til den forstilling mine forældre, bedsteforældre og min søster ( + to af hendes veninder ) kom, og jeg spillede så godt jeg kunne! Under en af de sidste sange græd jeg, ja jeg gjorde! Tre veninder og jeg havde armene om hinanden og sang med omme backstage.. nu var det jo slut... To måneders arbejde med dem alle... Efter musical fik vi alle en plakat, og alle skrev på hinandens! - Den plakat har jeg stolt hængt op på min væg! <3. 

 Som 'Dorthe' i Musicalen 'Sort / Hvid & alt derimellem'

 Close up ~

De top lækre sko ( + tennisstrømper! ) jeg skulle være iført i mit kostume! Mums ~

Jeg er super lækker i den rolle, trust me! ( eller... )

Hygge herfra x Em.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar