11. november 2011

Musical - Smagsprøve på scenen!

M  U  S  I  C  A  L
- nu det sgu snart!


yes, yes, yes - idag tog jeg afsted kl. cirka 15:33 mod Aulby, hvor vi skal optræde med Musicalen. Så scenen vi skal stå  på om blot en uge (  E N U G E ! ) for første gang, nice. Salen vi skal optræde i så overrraskende lille ud, med når alle stolene bliver sat op osv. kommer den sikkert til at se dobbelt så stor ud. Når men danserne øvede med os idag, de var gode - og det var godt at få de statister ind som vi regnede med ~


Ja og desværre må jeg erkende, at jeg ikke ligefrem lever sundt lige pt. Musicalen får en del inflydelse på min kost, og derfor består den mest af hurtigt aftensmad, cola, kage ( pga. kageordning ), slik vi deler osv. For hvem kan sige nej til max lækker kage der står lige foran en?! Hvertifald ikke mig, nej.

Hygge herfra x Em.
 

1 kommentar: