11. november 2011

Weekend - ( Musical banker på )


W E E K E N D
 ja tak!


Så blev det endelig weekend - efter noget som føltes som en måned, puha...
Så tænker jeg selvfølgelig.. Yes sir, nu skal der slappes af! Men nej, fordi weekenden bliver mindst lige så hård som ugen derop til - Bare på en anden måde.

Hele min weekend går til at øve Musical - Med en masse skønne mennesker, ( Update følger ) og det er i det hele taget virkelig hyggeligt! ~ Dog også hårdt, eftersom lektierne hober sig op og vi skal øve fra nu af og  til på Torsdag, hver eneste dag, fordi vi holder General prøve der, jeps. 
Nervøs? ...Bare en lille smule. Jeg har ikke den helt så store rolle, men tilgengæld er min(e) rolle(r) virkelig sjove! Men skuespil er jo bare fedt i det hele taget altså.. det med at leve sig ind i en helt modsat personlighed.

Ellers ikke meget, de fleste af mine venner er taget afsted en J-popcon ( Forklaring følger senere ), og kunne desværre ikke komme med, øv!

Hygge herfra x Em.

 ( Ops. billed taget af en ven <3. )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar