29. november 2011

Sommercon ♥ - skybrud.

Y E S S S

Og så så man lige mig, da jeg stalkede alle mine venner på facebook fandt jeg en side... på den side lå der nogle billeder jeg længe har ledt efter, nemlig nogle billeder der blev taget af mig og nogle venner ( Wolter, Shin, Mie, Felix, Prus, Izzy, Bianca bl.a ), til sommercon! - Sommercon er en manga kongres ( se tidligere opslag ) - Og imens vi var til sommercon ( som btw. var time of my life ♥ ) Var der skybrud, oh yes, det skybrud man hørte så meget om! Det var lidt uhyggeligt... men en af mine venner fik mig helt væk fra de uhyggelige tanker, heldigvis - tak igen ♥ - da jeg er meget overtroisk og paranoid skræmte det mig en hel del... Men hvertifald fik min ven mig væk fra de negative tanker ved at få lokket mig, og alle de andre med UD i regnen og tordenen, hvor der var skide varmt - selvom det ikke lige var det man regnede med. Så vi gik udenfor, i kjole, shorts, t-shirt, eller hvad man nu havde på, tog skoene af og hoppede rundt i alt vandet i bare tær - og det var så skide sjovt! Da vi kom ind igen var vi selvfølgelig allesammen helt gennemblødte.



I love u guys so damh much ♥

xo Em.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar