23. december 2011

Lillejuleaften, wow!



LILLEJULEAFTEN, RAWR!
 ( og meget forskinket glædelig 4. advent! )

Idag er det så d. 23 december! wow... det er altså lidt fedt at tænke på at det er juleaften imorgen!
- Nåh, men jeg har ikke blogget i lang tid nu... my bad. Men jeg har virkelig haft travlt... i mellem tiden har jeg sunget foran hele skolen med vores skoleband + solo, blevet forelsket ( ...meget ), stresset med juleindkøb ( Der blev færdige iforgårs! ) og været ude hos en ven, hvor han bl.a tog de to øverste billeder!

Billederne skal selvfølgelig forstille Hermione, men da jeg ikke har fået købt min wig endnu brugte vi bare mit almindelige hår! Billedet er redigeret og taget af Wolter (Klik og tjek hans DA! ).

Glæder i jer til imorgen? Jeg gør... I det hele taget glæder jeg mig bare til de følgende dage! 

D. 23 Dec: Dagen står på konfektlavning med min storesøster og så skal der findes et juletræ som skal pyntes, og pakker skal lægges ind under! Burde også få kørt ud med gaver...!
D. 24 Dec: Så er det freakin juleaften! Ej hvor jeg glæder mig til det hele, og specielt at få at vide om folk kan lide deres gaver og sådan  ♥
D. 25 Dec: ... Ja okay, dagen bliver lidt kedelig - for jeg skal bare rydde op og det skal være meget! Men jeg kan ikke tage at her er klamt når jeg får gæster...
D. 26 Dec: Min far har fødselsdag, og i den andledning tager familien ud og gøre BluesBrother's souvenir show!  Det skal nok blive festligt.
D. 27 Dec: Skal jeg blive færdig med at rydde op, og det er vigtigt!
D. 28-30: Får jeg besøg, og jeg glæder mig ♥♥♥
D. 31 Dec: Godt Nytår! Jeg og min familie, plus en veninde - skal op til nogle andre venner og personer fra min skole og rocke!

Yesyesyes! Og så den første weekend i Januar skal jeg ses men en ven igen, yush! ♥

Det hele blir super max fedt
Hygge herfra x Em.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar