27. januar 2012

Bored as hell, friday night...


( Billed taget af mig selv, med rinsten på læberne yushyush ! )

Hey folkens, så blev det endelig weekend... Nej hvor har jeg glædet mig til at sove længe!
- Faktisk skal jeg intet lave i weekenden overhovedet... Jov rydde op og lave pandekager, men ellers ikke... Oprindeligt havde jeg planer med en veninde, men hun blev nød til at aflyse, og før hun aflyste havde jeg sagdt nej til to personer der begge inviterede mig med i sommerhus ; ____ ;

Nåhmen, nu sidder jeg så fredag aften kl. lidt over 1 og hygger mig med mig selv... og mit tv!

Tidligere på aftenen sad jeg og surfede på nettet, og faldt over nogle flotte make-up billeder... Og så havde jeg tilfældigvis lige nogle rinsten.... Så det endte med at satte mit hår op og tog nogle billeder af mine læber. ( HAHAHAH )


Hav en dejlig weekend


Hygge herfra x Em.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar