24. januar 2012

Ugens idol - Senju-HiMe ♥

Senju-HiMi er virkelig et af mine store idoler lige for tiden!

         Senju-HiMe er en 16 årig, helt fantastisk fotograf og hendes navn er Christina Otero!
Jeg opdagede først hendes værker på Deviantart - Det aller første billed jeg så var følgende;




TJEK HENDES DeviantArt  ♥










De overstående billeder er nok lidt for meget i Horror katogorien til nogle... men så tjek de følgende billeder, fra hendes billed serie 'Tutti Frutti'
















- Håber i har nydt billederne ligeså meget som jeg nyder dem, hver eneste gang jeg kigger på dem! ♥
( Det skal huskes at sige at jeg har fået lov til at vise disse billeder, og at alle rettigheder går til Senju-HiMe! Et godt ordsprog siger; Don't Steal Art, Make You'r Own. )


Hygge herfra x Em.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar