1. januar 2012

Så ramte det nye år - 2012

GLÆDELIGT NYTÅR


Konfetti alle vejne man, no shit!




På en eller anden måde fik jeg en af mine veninders iphone ned i mine strømpebukser!? ( i don't even...)

Okay så, jeg holdte nytår ( sidsteår?! ) ved en af mine gode veninder, sammen med en veninde jeg orginalt skulle havde været sammen med + hos min veninde kom der to drenge og fire piger mere.... så vi blev en del mennesker, kan man vist sige! Det startede ud lidt sløvt, vi sad lidt og snakkede ikke rigtigt, men så begyndte vi at fjolle og snakker - høre musik osv. Det endte med at blive skide sjovt... og før vi vidste af det var klokken 00.00, og jeg sad på gulvet da det skete. Hurtigt fik vi fat i noget børne champange ( og noget rigtigt ), fik skålet og hygget videre!


Så fik vi da også fat i lidt stjernekastere, mums



Havde i en fed Nytårsaften? Min var bedre end forventet, ehe.

Hygge herfra x Em.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar