17. januar 2012

Movellas - 'An insane mind'.

 ( Blogspot har totalt smadret kvaliteten, men fuck det - det var alligevel grimt... syntes bare her blev så tomt uden et billed! )

Hej mennesker derude. Så her de sidste par dage har jeg været... mildt talt lidt nede, over en masse forskellige ting jeg slet ikke vil til at klynke over - og langsomt formede den her ide sig i mit hoved! Jeg skriver til noveller osv. Men jeg plejer aldrig at tænke på handlig, personer ect. Men det gjorde jeg så nu! ♥

Beskrivelse: 'An insane mind'

Resumé ,,Ingen skulle se den side af mig, hvor tapetet krakelerede… Fordi at inde bag ved, kunne jeg ikke forsikre for at det ville være et kønt syn." - 'An insane mind' er indtil videre et udkast af historien, om pigen Anine - Hvis verden er perfekt... Eller hvertifald udad til, men indeni visner hun langsomt og smertefuldt, for hun er alene. Hverken hendes paniske mor, der ser Anine som et englebarn kan eller vil hjælpe, hendes veninder der ser på Anine's liv, som var det perfekt eller stemmerne der runger i hendes hoved, som bare har den effekt at de øger Anine's dårlige selvværd. Men i det mørke opdager hun langsomt lys, og efter en hård kamp blomstre hun op igen. Hun ændre sig, både udaf til og indeni med nye meninger og nye holdninger...

Lyder det spændende? Jeg er ikke god til selv at bedømme mine værker... Så vær en dejlig en og gør det her; http://www.movellas.com/da/book/read/201201171659215900

- Ris & Ros, det ville jeg elske ♥

Hygge herfra x Em.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar