14. januar 2012

Nerdrage, seriously ♥

N E R D R A G E

- Undskyld folkens, at jeg ikke har updateret i et stykke tid! Endelig har jeg ikke haft 'dicideret travlt' men bare haft en masse andet at tage mig til! Okay, så i Torsdags fik jeg briller, ja du læste rigtig... Briller!

( lowsy kvalitet skyldes mobil )

Nåh, men så blev det jo fredag - og jeg kan love dig, at da først folk i min klasse opdagede jeg havde fået briller ( Hvilket de først gjorde i slutningen af anden time ) - Gik snakken, og der var en del der spurgte mig hvorfor jeg kom i skole med briller uden glas... Da jeg forklarede der var glas i, spurgte de hvorfor jeg gik med briller uden styrke i, forklarede jeg der var styrke i - og begyndte folk at fatte det! Ellers gik det fint. Og efter skole kom en af mine venner forbi!

Okay, så nogle af jer har sikkert også gode drenge venner, hvad laver i når i er sammen? Snakker? Spiller? Eller er bare sammen? Når jeg er sammen med lige præsic den her ven, nerdrager vi så groft! Så han kom fredag, spiste og sov... det meste af natten spillede vi minecraft og jeg byggede på et gigantisk træ... gid jeg havde taget et billed af det ♥ Men så... her til morges... satte jeg et ildmonster ind ( det var creativmode )... og jeg kom til at bræde det ned! ... det sygeste self facerape ever...

Har dog også brugt dagen på noget mere 'spøjst', nemlig at came med den her lækre pige man, guuurl - Did you fart, or am I'm just blown away by you? ♥ Du dejlig man, seriously dude! Lad aldrig nogle bilde dig andet ind! >c

Og så lavede jeg forresten pandekager idag, yum!

Hygge herfra x Em.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar